Pokud bychom si měli říci, který předmět se hodí pro reklamní účely, pak by to mohlo být v podstatě cokoliv. Téměř každá věc každodenní potřeby se dá využít pro potisk reklamy. Nejběžnější jsou igelitové nebo papírové tašky, hrnečky, skleničky nebo psací potřeby.
§ Ke slovu se ale dostávají i moderní záležitosti, kterými jsou například USB disky.
– Toto médium proniklo velice rychle do našeho světa a jak se zdá, trvale se tam zabydlelo.
Flash disk je ale ve skupině reklamních předmětů tak trochu specifický. Zatímco zmíněné reklamní tašky můžeme rozdávat doslova na potkání, reklamní USB bude většinou jen pro vybrané budoucí majitele. Bude to spíše dárek neboli pozornost pro vaše obchodní partnery nebo VIP zákazníky. USB disk má několik možností využití. Rozhodně to tedy není prvoplánový reklamní předmět. Nejen, že můžete nechat potisknout obal flash disku, ale můžete na něj nahrát i vhodný obsah. Kvalitně vytvořená prezentace prokáže vaší firmě neocenitelné služby. Obsah se dá doplnit i pozvánkou na veletrh nebo jinou firemní akci.
Zvolte vhodnou kapacitu
Je velice důležité zvolit vhodný disk. To se týká především kapacity. Zatímco dříve byl jeden GB celkem dostačující, nároky se stále zvyšují a dnes se za běžný standard považuje alespoň osm GB.
§ Pokud by tento disk disponoval příliš malou kapacitou, pak riskujete, že si po shlédnutí zákazník (obchodní partner) vaši prezentaci vymaže, aby se mu tam vešly například fotografie z dovolené.
Záleží i na celkovém dojmu. Jestliže má USB opravdu reprezentovat, pak je vhodný kovový nebo s koženým pouzdrem.
– V ceně příliš velký rozdíl není.
– A o něco větší investice se do budoucna jistě vyplatí.
Možná, že je také dobré uvažovat o typu, který umožňuje OTG propojení.
o V současné době stále více lidí využívá chytré telefony i pro prohlížení videí.